Para se të bëj
një shkrim në blog, përpiqem të vizitoj dhe të provoj të paktën dy ose tre herë
atë restorant. Këtë ‘rregull’ e
kam vendosur sepse shumë shpesh më ka ndodhur të mos marr dy herë të njejtin shërbim
në të njejtin vend.
Ky blog nisi
si një formë rekomandimi për restorante, bare, zona pushimi etj në qytete të
ndryshme të Shqipërisë, por ndonjëherë më duket e pamundur të bëj një vlerësim
apo rekomandim pa patur frikën që diçka do ndryshojë dhe cilësia nuk do të jetë e njejtë.
Këtu del në
pah një mangësi e madhe e tregut të shërbimeve: mungesa e vijueshmërisë dhe
mbajta e cilësisë.
Sot kam dëshirë
të marr një shembull që unë personalisht e vlerësoj, pikërisht për
ruajtjen e një cilësie konstante vit pas viti.
Restoranti
Amor është mjaft i njohur, kështu që nuk dua të zgjatem, por nuk
mund të mos përmend faktin që sa herë kam shkuar çdo gjë i ka plotësuar të
gjitha pritshmëritë e mia (modeste) kulinare. Përzgjedhja e përbërësve,
shpesh herë të porositur larg për të ofruar diçka ndryshe, ashtu si dhe shija, prezantimi dhe shërbimin janë testuar vit pas viti dhe
për këtë arësye i ka marrë të gjitha “votat” e mia.
Antipastë djathrash francezë dhe spanjol |
Foie gras me reçel ftoi |
Cannelloni të freskët të shtëpisë të mbushur me pulë dhe kërpudha të freskëta |
Kondrafileto e mbushur me domate të thata dhe Mozzarella |
Tagliata me piper të kuq dhe me piper jeshil |
Sigurisht, kjo ndodh kur e do dhe respekton punën/biznesin tënd, dhe kujdesesh që çdo klient që del nga dera jote, jo vetëm të rikthehet por të sjellë edhe të tjerë me vete.
Nga ana tjetër, ne si klientë, duhet të bëjmë një përzgjedhje në bazë të asaj çka marrim mbrapsht për paratë e shpenzuara, e jo të rendim pas trend-eve.
Me një fjalë
nuk ka dashuri të gjatë nëse nuk është reciproke ;)
No comments:
Post a Comment